.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کالاهای ایرانی مورد استقبال ازبکها

نائب رئیس اتاق اکوی ایران با اشاره به بازدید هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ازبکستان از نمایشگاه توانمندیهای ایران اظهار داشت: کیفیت کالاهای ایرانی ارائه شده در اکسپوی تاشکند مورد استقبال بازدیدکنندگان ازبکی قرار گرفت.

احمد اصغری در حاشیه نشست مشترک هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران و اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند افزود: مسئولان اتاق بازرگانی تاشکند نیز کیفیت کالاهای ایرانی ارائه شده در نمایشگاه ازبکستان را تایید کردند.
وی خاطر نشان کرد: حضور فعالان اقتصادی مازندرانی در بخش های صنایع غذایی، خدمات فنی و مهندسی، گل و گیاه، فضای سبز، خوراک دام و طیور در اکسپوی ازبکستان بسیار چشمگیر بوده است.

نائب رئیس اتاق اکوی ایران با اشاره به اینکه نشست مشترک هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران و اتاق بازرگانی و صنعت ازبکستان بسیار مفید بوده است، تصریح کرد: حضور تجار مازندرانی در نمایشگاه تاشکند از حیث کیفیت و کمیت بهتر از سایر استان های کشور بوده است.

اصغری با بیان اینکه کالاهای ارائه شده تجار ایرانی در نمایشگاه ازبکستان منطبق با استانداردهای بین المللی بوده است، یادآور شد: صنعت بسته بندی ایران در این نمایشگاه بسیار قدرتمندانه ظاهر شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: تفاهمنامه های همکاری در بخشهای صنعت، خدمات فنی و مهندسی، صنایع غذایی، فضای سبز و خوارک دام و طیور منعقد که نتایج این تفاهم نامه ها متعاقبا اعلام می شود.

نشستهای رو در روی تجار ایرانی، دولتی و بازرگانی ایران با ازبکستان روز گذشته در بیزنس سنتر ازبکستان برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.